Verzenden & retourneren

Verzendkosten:

Omdat er geen marge zit op de producten worden er altijd verzendkosten berekend. 
Er kan worden gekozen voor verzending via een standaard PostNL pakket of pakjegemak. Hierbij kun je gemakkelijk een lokatie in de buurt uitzoeken waar je de bestelling kan afhalen. Dan is het niet nodig om thuis te blijven voor de bezorging. 

Pakket grootte:              Verzendkosten:

briefpost                          Postnl tarief

Tot 30 kg.                          5,85 euro

30-60 kg.                          11,70 euro

Verzendwijzes
De bestellingen die in een envelop passen worden in een envelop verzonden. Deze zendingen zijn niet traceerbaar voor jou als klant. Deze zendingen worden afgehandeld door TNT Post. Zijn de artikelen te groot, te kwetsbaar of te kostbaar voor in een envelop, dan wordt jouw bestelling verzonden met een Pakketservice, voorzien van track & trace codes. Deze codes krijg je per email verzonden. Bij bezorging van deze zendingen dient er iemand thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht er niemand thuis zijn op het moment van bezorging, dan zijn er de volgende opties mogelijk, ter keuze van de Pakketservice:
- het pakket wordt bij de buren afgeleverd (afhankelijk van de waarde van de zending)
- Er volgt een 2e poging tot aflevering.

Verwerkingstijd
De gemiddelde verwerkingstijd van een bestelling bij NoMarginIn is 1-3 werkdagen. Dit is afhankelijk van hoe snel jouw betaling bij ons is ontvangen en bevestigd en of de door jou bestelde producten op voorraad zijn. Mocht de vooraf opgegeven levertermijn overschreden te worden dan zullen wij je trachten te informeren per email. Je kunt ons uiteraard ook telefonisch of per e-mail bereiken om te informeren naar de levertijd van jouw bestelling.

Zichttermijn

Natuurlijk heb je bij NoMarginIn ook recht op de wettelijke zichttermijn van 14 werkdagen. Bevalt het artikel niet dan kun je het binnen die veertien werkdagen terugsturen zonder opgaaf van reden (met een kopie van de originele factuur en je rekeningnummer), mits het artikel ongebruikt is en in de orginele, ongeopende, onbeschadigde verpakking zit. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant en de klant dient het pakket dus voldoende te frankeren. Ongefrankeerde pakketten worden niet in ontvangst genomen en gaan direct retour afzender. Na ontvangst storten wij het bedrag binnen twee weken terug.

UITZONDERING: Maatwerk artikelen kunnen niet retour genomen worden. Dit zijn artikelen die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn. Tevens uitgezonderd zijn hygiene goederen, wanneer de verpakking open is geweest. Deze artikelen kunnen standaard niet geretourneerd worden.

Foutieve levering
Bij het verzamel- en inpakproces in ons magazijn worden de bestellingen door minimaal twee verschillende mensen gecontroleerd. Bovendien gebeurt het verzamelen aan de hand van scanners en wordt het gewicht gecontroleerd. De kans dat er iets fout gaat is minimaal. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat er een fout artikel geleverd is. De volgende twee situaties komen voor:

1. Geleverd artikel komt niet overeen met de pakbon
Onze excuses, wij hebben dan een foutje gemaakt. Wij hebben iets anders geleverd dan jij besteld hebt. Neem direct contact met ons op zodat het kosteloos opgelost wordt. Ga niet op eigen initiatief zomaar artikelen terug sturen. Dat kost je verzendkosten een een hoop moeite, en dat is helemaal niet nodig.

2. Geleverd artikel komt wel overeen met de pakbon en factuur
Er is "helaas" geen fout gemaakt door ons. Als het artikel niet is wat jij nodig had, dan heb jij helaas zelf het verkeerde artikel aangeklikt, besteld en afgerekend bij ons. Jij kunt in hieronder de procedure vinden om artikelen te retourneren.

Retourneren
Hier staat beschreven hoe het retourneren van een of meerdere artikelen in zijn werk gaat.
Als jij een of meerdere artikelen uit jouw bestelling wilt retourneren, zorg dan voor cq. controleer het volgende:

* De zichttermijn is nog niet verstreken. Zichttermijn verstreken? Neem contact met ons op!

* De artikel(en) zitten in originele, onbeschadigde verpakking.

Verpakking geopend of beschadigd? Neem dan eerst contact met ons op!

* De artikel(en) vertonen geen gebruikssporen.
* De artikel(en) worden in een degelijke verzendverpakking verzonden. 
Tip: gebruik de doos of envelop waarin de artikelen bij jou aan kwamen.
* Voeg bij de zending (een kopie van) de pakbon of factuur.
* Voeg eventueel een begeleidend schrijven bij waarom jij de artikelen retour stuurt.

Als bovenstaande in orde is, dan kun jij de zending retourneren.
De zending dient aan de bovenzijde voorzien te zijn van het volgende:
Ons adres:
NoMarginIn
T.a.v. expeditie
Dobbeweg 22
2254AG Voorschoten.

De afzender, dat is jouw adres.
Het order/factuurnummer van jouw bestelling (te vinden op de factuur en in je email).
Zorg voor voldoende frankering voor de zending. Als de zending onvoldoende of niet gefrankeerd is kan deze niet aangenomen worden bij ons en gaat deze retour afzender. Heb je geen afzender vermeld op de zending, dan zijn de artikelen verloren.

Jij bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Je kunt er zelf voor kiezen om deze bij het postkantoor aangetekend en/of verzekerd te verzenden. TIP Laat de zending voorzien worden van een track & trace code zodat jij zelf jouw zending online kunt traceren.

Je ontvangt binnen 1 (één) week bericht van ons nadat jouw zending retour ontvangen is. Als alles in orde is, dan storten wij het bedrag terug  op dezelfde manier zoals je ons betaald hebt. Via iDeal krijg je het geld op je bankrekening, met Paypal op jouw Paypal rekening, met creditcard op jouw creditcard rekening, enzovoorts.